خدا جونم خسته شدم حالم خیلی بده


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 2278
بازدید کل : 75327
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 2278
:: بازدید سال : 8823
:: بازدید کلی : 75327

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
خدا جونم خسته شدم حالم خیلی بده
جمعه 29 ارديبهشت 1396 ساعت 9:27 | بازدید : 471 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

ه روزي مي شه اونقدر دورت شلوغه كه خسته از همه چي مي شي و نمي خواي كسي دورت باشه و خدا خدا مي كني و مي گي خسته ام برين و دور بشين .

يه روزي مي شه نا خداگاه ورق زندگيت بر ميگرده و ميبيني تمام شده اونايي دورت جمع شده بودن حالا ديگه نيستن واي خدايا امان از اون روزي  كه ديگه هيچكي كنارت نباشه حتي كسي نباشه حالتو بپرسه چقدر تحملش برام سختنه . درد ناكه خدايا خسته ام ازين شلوغي ازين بي كسي از آدمايي كه ميگن پيشت مي مونم اما ميرن حتي پشت سرشونو نگاه نمي كنن

خدايا دلم برات تنگ شده خيلي وقته باهات دردو دل نكردم خدايا چرا پيشم نيستي چرا حس مي كنم تنهام چرا آوار مصيبت رو سرم ريخته چرا هيچكي نميخواد دركم كنه .

خدا جونم باهام حرف بزن من روي حرف زدن ندارم روي نگاه كردنتو ندارم

نمي تونم هر كاري ميكنم حس ميكنم روتو برگردوندي و منو نمي خواي ببيني خدايا چرا سرنوشتم اينجوري رقم خورد چرا . آخه مگه نمي دونستي نمي تونم نمي كشم . چرا گذاشتي اينطوري بشه . خداجون صدامو ميشنوي . زخم قلبم بدجوري عميق شده دردش غير قابل تحمله . مي دونم ميگي چيكارش كنم . ميدونم ميگي برو پي كار خودت مي دونم ديگه منو دوستم نداري ميدونم منو اصلا نمي بيني خدايا بيا پيشم ببين چيكار كردم دلمو شكوندم . نتونستم امانتداري كنم خداجون صدامو ميشنوي لااقل روتو بر نمي گردوني از پشت سرم صدامو بشنو ببين چي ميگم .مثل يه عابري كه با يه كوله بار غم رو دوشش خيلي راهو رفته ديگه نايي برا حركت نداره نمي تونه حرف بزنه نمي تونه حركت كنه شدم. يه زره رحم كن دستامو نگاه كن روبه بالا كردم التماست ميكنم . خسته تراز اونيم كه فكرشو هم نمي كردم باشم جايي غير از شما ندارم .

 برام دعا کنین

 

Image result for ‫حالم خیلی بده خدا جونم چرا نمیبینی منو‬‎

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: